نوشته شده توسط : امیرحسین آقاجانلو

معرفی انواع تشک بادی اینتکس

 مردم به خاطر مشغله زیاد و پر دردسر خود، و همچنین به سبب استرس های کاری همواره دچار خستگی های بیش از حد روحی و روانی در محیط کار و بیرون از محیط کار شده اند. به همین دلیل افراد همواره به دنبال راه حلی برای مقابله با این موضوع بوده اند. برای همین خاطر افراد اکثرا برای استراحت و ریلکس کردن خود، به دنبال صندلی آبی، مبل بادی، تخت خواب بادی، کاناپه های تخت خواب شو بادی و دیگر محصولات بادی بوده اند، زیرا این محصولات بادی نسبت به سایر محصولات غیر بادی، همواره راحتی و کیفیت مناسبی را به افراد منتقل کرده و طبق آمارهای به دست آمده از اکثر عموم مردم فهمیدیم که این محصولات بادی توانسته استقبال خوبی میان افراد به خاطر مواردی از جمله : وقت کم، زمان نداشتن برای شست و شوی تشک، دوخت و دوز و غیره را، پیدا کرده است. زیرا محصولات بادی علاوه بر کیفیت مطلوب و راحتی مناسب، قیمت به صرفه ای نیز دارد و توانسته این محصولات بادی را به دنیا معرفی کرده و پیشرفت چشم گیری را در بازار کالا به وجود آورده است و می توان گفت که نبض بازار را در دست گرفته و خود را به عنوان جدی ترین و قوی ترین محصول در بین تمامی محصولات دنیا در این زمینه معرفی کرده است. این محصولات بادی با برندهای مختلفی در دنیا معرفی شده است. که می توان به عنوان مثال از چند برند این محصولات بادی یاد کرد. مانند : بست وی و اینتکس و جیلانگ و ویلانگ وغیره بوده است.

ما می خواهیم به شما یک نوع تشک بادی با برند اینتکس را به شما معرفی کنیم که این برند در زمینه تولید محصولات بادی توانسته از سایر برند ها پیشی گرفته و توانسته است در این زمینه از سایر برند ها عملکرد بهتر و با کیفیت تری  را از خود به جای بگذارد و البته در این سری محصولات نیز این محصولات توانسته به خاطر دوام و کیفیت فوق العاده بهتر خود و از همه مهم تر به خاطر جنس پی وی سی  خود با استقبال بسیار بیشتر نسبت به سایر این محصولات روبرو شده است. که در ادامه ما به شما این محصولات را معرفی می کنیم.

تشک بادی گرد 2018 اینتکس اینتکس کد 68881 : یکی دیگر ازانواع  تشک های بادی اینتکس بوده است که در سال 2018 تولید شده است و این محصول به خاطر دوام و کیفیت بسیار خوب خود در سال جدید نیز به خاطر اسقبال مردم نیز در مرحله تولید قرار گرفت و روانه بازار شد. اینتکس تمامی محصولات خود را با استاندارد تولید می کند. و در ادامه به ساختار و طراحی و ابعاد این تشک بادی اشاره خوهیم کرد.  این تشک بادی دارای طراحی بسیار متفاوتی در قسمت رویه و بسته بندی می باشد. بدنه این تشک بادی از رنگ بنفش بوده است و جنس رویه این تشک بادی از رویه تمام جیر بوده است. این لایه های به وجود آمده بر رویه تخت بادی و نیز ساختار گرد این تشک موجب این می شود که بدن شما را هنگام استراحت کاملا پوشش خواهد داد و باعث این می شود که بدن شما را هنگام خواب یا استراحت کوتاه دچار تعریق نکند و در ضمن این تشک بادی دارای مزیت عالی ضد تعریق و ضد آب بودن نیز بوده است. قسمت زیرین این تشک بادی گرد به صورت چند لایه بوده است و این نکته ی خوب به خاطر این بوده شما بتوانید به راحتی و با خیال آسوده از آن در تمامی فضاهای آزاد استفاده نموده و آن را به راحتی بر روی زمین گذاشته و مورد استفاده قرار دهید. و اتصالات این تشک بادی بسیار عالی بوده است و از پرس های حرارتی و چسب های مخصوص برند اینتکس  برای استحکام بیشتر و بهتر تشک بادی شما استفاده شده است. بدنه این تشک بادی دارای طراحی ساده و یک تکته بوده و دارای پشتی بر روی تشک بادی بوده که این پشتی ها توسط دو گیره به تشک بادی گرد شما متصل شده که باعث این می شود که تکیه گاه بسیار خوبی برای تکیه دادن شما به آن می شود و باعث استراحت راحت تری برای شما خواهد شد. این تشک بادی گرد دارای ابعاد قطر 191 سانتی متر و 23 سانتی متر (سانتی متر 53  تا پشتی بالای خود) بوده و دارای تحمل وزن تا 273 کیلوگرم داشته است. که این تشک بادی به خاطر این حجم و ابعاد سبک خود، دارای بسته بندی بسیار کوچک بوده و کار شما را هنگام جا به جایی راحت تر خواهد کرد. و این تشک بادی به خاطرهمان طور که گفتیم، ابعاد و حجم سبک خود کار شما را نیز در زمان نصب و راه اندازی و بسته بندی آن بعد از استفاده نیز راحت تر خواهد کرد. و در آخرکه این تشک بادی توسط انواع  پمپ های بادی قابل راه اندازی می باشد. این تشک بادی گرد می تواند در زمان مسافرت هایی مانند : پیکنیک و کمپ وغیره گزینه بسیار عالی ای برای شما باشد و این امر به خاطر جنس بسیار مطلوب و با دوام این تشک بادی بوده و همچنین در صورت استفاده و نگهداری درست این تشک بادی شیک هرگز دچار آسیب نخواهد شد و در صورت آسیب جدی مثل برخورد با اجسام نوک تیز مانند : شیشه، سوزن، چاقو و غیره می توانید با خرید بسته های تعمییرات اینتکس تشک بادی خود را ترمیم کنید و بعد از ترمیم باز مورد استفاده قرار دهید.

   تشک بادی یک نفره برزنتی اینتکس کد 64472 : با رویه جیر و روکش برزنتی از سری تخت خواب های بسیار نرم و با استحکام بوده و دارای ساختاری می باشد که مانند تشک های پشمی و یا ابری، راحت باشند و فرد بر روی آن احساس راحتی بیشتری کند. این تشک ها دیگر نیازی به دوخت و دوز و شست و شو ندارند و به همین خاطر بوده که اکثر افراد از این تخت خواب های بادی استفاده می کنند. درادامه به دیگر ویژگی های این تخت خواب بادی از جمله ساختار و طراحی و ابعاد آن اشاره خواهیم کرد. این تخت خواب بادی ساخته شده از جنس پی وی سی بوده و اغلب این تخت خواب های بادی به خاطر مرغوبیت و کیفیت پی وی سی، این نوع تخت خوب های بادی را از این جنس تولید می کنند. از دیگر امتیازات این تخت خواب بادی این بوده که به خاطر جنس پی وی سی خود در برابر فشار های زیاد وارد شده بر روی آن و وزن های بسیار سنگین تحمل خوبی را از خود نشان داده و پاره نمی شود. و این تشک بادی به خاطر جنس پی وی سی و خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی خوبی  که داشته باعث می شود که تخت خواب بادی شما پس از باد زدن خاصیت فنری پیدا کند. این رویه ی جیر و روکش مخملی وجنس پی وی سی علاوه بر نرمی و لطافت این تخت خواب های بادی باعث ضد آب و ضد تعریق شدن تخت خواب بادی برزنتی شما می شود. چرا که دیگر بدن شما تماس مستقیم با سطح لایه پی وی سی مواج که خاصیت پلاستیکی دارد را اصلا نخواهد داشت و این کار نه نتنها باعث خنک شدن بیشتر بدن شما بلکه موجب عرق نکردن بدن شما خواهد شد. و باید گفت که این تخت خواب دارای پمپ باد برقی جدید بوده که به بدنه اصلی متصل می باشد. این پمپ بادی از قابلیت مکش باد برخوردار است و بر روی خود یک درگاه یو اس بی وجود دارد. برای استفاده از پاور بانک و یک چراغ  ال ای دی روی خود برای راحتی استفاده در جاهای تاریک دارد. این تخت خواب بادی دارای ابعاد طول 191 سانتی متر وعرض 99 سانتی متر و ارتفاع 46 سانتی متر بوده است. این تشک بادی برزنتی دارای ویژگی هایی بوده که بسیار برای بیماری های استخوانی و عضلانی مفید بوده و باعث بهبودی هر چه بیشتر این افراد خواهد شد و از دیگر محاسن این تشک بادی برزنتی این بوده که شما می توانید در زمان سفر های گوناگون در جاده و یا کمپ های چند روزه در چادر نیزمی توانید از این تشک استفاده نمایید بدون اینکه هنگام استراحت بر روی آن دچار کوچک ترین ناراحتی شوید. این تشک دارای برچسب تعمیرات بوده و در صورت بروز هر گونه آسیب جدی مانند برخورد با اجسامی که باعث سوراخ شدن تشک بادی شما می شود، می توانید از این بسته استفاده نموده و تشک بادی خود را ترمیم کنید و دوباره مورد استفاده قرار دهید.

تشک بادی مسافرتی بافت دار اینتکس کد 68724 : این تشک بادی مسافرتی از سری های دیگر این تشک های بافتی بوده است که توسط برند اینتکس روانه بازار شده و به خاطر استقبال زیاد افراد این تشک بادی نیز باز امسال به مرحله تولید رسید و روانه بازار شد و این استقبال مردم نه تنها به خاطر کیفیت بسیار خوب این تشک بادی بوده بلکه قیمت مناسب آن نسبت به این کیفیت نیز باعث این امر شد که مردم بیشتر روی به خرید این گونه تشک ها بیاورند. و اکثر برندهای معروف در دنیا نیز دیگر بیشتر این گونه اجناس را به خاطر جنس عالی پی وی سی و همچنین دوام و کیفیت خوب آن، تولید می کنند و رقابت های آنها دیگر بر سر مرغوبیت بیشتر پی وی سی به کار رفته در محصولات خود بوده و تمام برند های معروف دنیا از جمله اینتکس، جیلانگ، ویلانگ، بست وی، ایر کلود و غیره هر روز در حال بهتر کردن مرغوبیت واستحکام و دوام محصول خود بوده اند. در ادامه به ساختار و طراحی و ابعاد این تشک بادی اشاره خواهیم کرد. دیواره ی داخلی این تشک از جنس چی وی سی سه لایه بوده و دارای استحکام و مقاومت بسیار بالا بوده است. جنس بدنه این تشک برزنتی بوده و به خاطر مرغوبیت بالای به کار رفته دراین تشک بادی این تشک بادی ضد تعریق و ضد آب بوده است ودارای دوخت و دوز بسیار منظم و یک دست بوده است و به مانند تشک های قدیمی بسیار نرم ولطیف بوده است و به خاطر شیارهای به وجود آمده بر روی این تشک بادی باعث می شود هوا در داخل آن به خوبی جریان پیدا کند و باعث این امر شود که بدن شما هنگام استراحت دچار تعریق نخواهد شد و بدن شما را نیز این تشک بادی هنگام دراز کشیدن و استراحت کاملا پوشش می دهد و جایی دیگر از بدن شما هنگام دراز کشیدن بر روی این تشک بادی بیرون نخواهد ماند. این تشک بادی به خاطر جنس عالی پی وی سی خود دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی بوده و دارای تحمل وزن مختلف افراد را دارد و می تواند افراد با وزن های مختلف از این تشک بادی استفاده نمایند واستراحت بر روی آن لذت کافی را ببرند. این تشک بادی دارای پمپ متصل به بدنه بوده است و همچنین دارای برچسب تعمیرات نیز بوده است و در صورت هر گونه آسیب جدی مانند : برخورد با اجسام بسیار ریز، شما می توانید از بسته تعمیرات اینتکس استفاده نمایید و تشک بادی خود را ترمیم کنید. این بسته تعمیرات شامل یک چسب تعمیرات اینتکس بوده است که بر روی این چسب لایه های پی وی سی بوده که مانند : پنچری لاستیک دوچرخه و یا پنچری تویوپ های بادی، می توانید پنچری تشک بادی خود را بگیرید و از آن بعد تعمیر می توانید با خیال آسوده و راحت استفاده نمایید. این تشک بادی دارای ابعاد طول 191 سانتی متر وعرض 102 سانتی متری و ارتفاع 23 سانتی متری بوده است و وزن این تشک بادی نیز 8 کیلوگرم می باشد. و همچنین دارای تحمل وزن تا 180 کیلوگرم را بر روی خود دارد. و به خاطر این ابعاد و حجم سبک این تشک بادی کار شما را هنگام راه اندازی و بسته بندی بعد از استفاده شما از این تشک بادی و همچنین جا به جایی آن به مکان دیگر بسیار آسان می کند. و در آخر باید گفت که از این تشک به خاطر جنس پی وی سی خود، شما می توانید به غیر فضاهای بسته از آن در فضاهای باز نیز استفاده نمایید.

برای خرید این محصولات شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس محصول مورد نظر حود را خریداری نمایید.



:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی ارزان-کابرد تشک بادی-تشک بادی باکیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین آقاجانلو

راهنمای خرید تخت خواب بادی اینتکس

اغلب مردم به خاطر شغل های حساس و پر دردسر خود دچار خستگی های مفرط روحی و جسمی می شوند و همچنین دیگر افراد حوصله دوخت و دوز شست و شوی تشک را ندارند به همین دلیل اغلب افراد به دنبال تخته خواب های بادی می باشند که کار آنها را از این لحاظ آسان نموده است. برندها همیشه نیز به خاطر استقبال بیشتر مردم از تخت خواب بادی روی به تولید انواع محصولات بادی آورده اند، از جمله تخت خواب بادی و همچنین در این خصوص شرکت ها در این زمینه در حال رقابت بیشتر با هم بوده اند. ما می خواهیم به شما سه نوع از این تخت خواب بادی را معرفی کنیم که با برند اینتکس تولید می شود.

تخت خواب دونفره بالش دار اینتکس کد 64136 :  از سری تخت خواب های بادی می باشد که دارای ارگونومی ساختاری است که مثل تخت خواب های پشمی قدیمی بسیار نرم و راحت بوده و فرد هنگام استراحت بر روی آن احساس راحتی بیشتری خواهد کرد. همواره افراد گوناگون به خاطر مشغله و کار دیگر وقتی برای دوخت و دوز و شست و شوی تشک خود را ندارند و همه دیگر از این نوع تخت خواب بادی استفاده می نماید. و درادامه به ساختار و طراحی و ابعاد آن اشاره می کنیم. جنس این تخت خواب از پلاستیک پی وی سی بوده است واغلب برند ها نیز دیگر به خاطر استحکام و دوام بالای پی وی سی  از این نوع جنس استفاده می نمایند و این امر به خاطر این بوده که کیفیت بهتر خود را نسبت به دیگر اجناس نشان داده است وهمیشه این برند ها دراین زمینه با هم درحال رقابت فشرده می باشند. این تخت خواب بادی علاوه بر جنس عالی پی وی سی خود به خاطر خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری خوب خود دارای تحمل وزن های بسیار بالا را بر روی خود دارد وهر گونه فشاری را می تواند بر روی خود تحمل کند و باعث پارگی نمی شود. از دیگر خصوصیات این تخت خواب بادی می شود به باد کردن کامل آن اشاره کرد که پس از باد شدن کامل آن، این تخت خواب خاصیت فنری پیدا کرده و باعث راحتی بدن فرد هنگام استراحت می شود. این تخت خواب بادی به خاطر جنس پی وی سی و همچنین روکش جیر خود به غیر از نرمی و لطافت، ضد آب و ضد تعریق بوده و بدن فرد در هنگام استراحت کاملا پوشش داده و باعث جلوگیری از تعریق بدن فرد هنگام استراحت می شود. در ادامه باید گفت که با به خاطر جنس عالی آن، باعث خنکی بدن فرد هنگام استراحت شده و بدن فرد اصلا با پلاستیک پی وی سی تماس حاصل نخواهد کرد. این تخت خواب بادی اینتکس به خاطر کاربرد های بسیار خوب خود خیلی کاربردی تر  و بهتر از تخت خواب های آهنی و چوبی بوده است. این تخت خواب بادی دارای ابعاد طول 203 سانتی  متر وعرض 152 سانتی متر وارتفاع 42 سانتی متری بوده است و دارای تحمل وزن تا 170 کیلوگرم را داشته است. و در ادامه مطلب باید گفت که این تخت خواب بادی دارای بالش سر خود بوده و شما را از هزینه اضافی برای بالش منصرف می کند. این تخت خواب بادی دونفره بالش دار به خاطر دوام خوب واستحکام بالا در این سری مفاومت بیشتری در برابر پارگی و سوراخی داشته و این به خاطر الیاف خوب به کار رفته در آن بوده و نیز جنس پی وی سی آن نیز مزید بر علت بوده که این تخت خواب بادی بتواند از ویژگی خوب را از خود نشان دهد و در صورت هر گونه مشکل با بسته تعمیرات اینتکس می توانید تخت خواب بادی خود را ترمیم کنید و دیگر نگران درست نشدن این تخت خواب بادی بالش دار دیگر نخواهید بود. بسته تعمیرات اینتکس شامل یک چسب بوده که بر روی آن لایه های پی وی سی برای ترمیم محصولات بادی شما دوستان بوده است.

تخت خواب بادی یک نفره خوش خواب اینتکس کد 64456 : از دیگر سری تخت خواب های خوشخواب بادی می باشد که دارای ارگونومی ساخت طوری می باشد که مانند تخت خواب های خوشخواب قدیم ابری و پشمی بوده است و دارای کیفیت و راحتی بسیار خوب بوده که باعث این می شود فرد استراحت راحت تری رابر روی آن تجربه کند. این تخت خواب ها به خاطر بادی بودن خود دیگر نیازی به شست و شو و دوخت و دوز ندارند و دیگر افراد به خاطر این مشکلات دیگر به تخت خواب های بادی روی آورده اند. در ادامه به ساختار و طراحی و ابعاد این تخت خواب بادی اشاره خواهیم کرد. جنس بدنه این تخت خواب بادی از پلاستیک دو لایه پی وی سی بوده و دارای دو رویه روکش جیر و طرح چرم بوده و از روکش جیر برای سطح رویه و دیواره های تخت و قسمت کف نیز از روکش چرم بوده و با توجه به طراحی گود قسمت کف عمل هواگیری را برای جلوگیری از حرکات اضافی انجام می دهد. این نوع جنس پی وی سی و روکش جیر و روکش چرم نه تنها باعث ضد تعریق بودن و ضد آب بودن تخت خواب بادی شما می شود، بلکه بعد از باد شدن خاصیت فنری و کشسانی این تخت خواب بادی خوشخواب می شود و استراحت بسیار راحت تری را برای شما فراهم می سازد. چرا که دیگر بدن شما با جنس پلاستیک پی وی سی تماس پیدا نمی کند و این روکش جیر ومخمل لطافت و نرمی بسیار عالی را به شما منتقل خواهد کرد. این تخت خواب بادی خوشخواب اینتکس دارای پمپ باد نیز بوده است و از طریق دریچه تعبیه شده بر روی محصول با دو عملیات خالی کردن را انجام می دهد. این تخت خواب بادی خوشخواب دارای ابعاد طول 197 سانتی متر وعرض 99 سانتی متر وارتفاع 51 سانتی متر بوده و دارای تحمل وزن تا 136 کیلوگرم را دارد. در آخر باید گفت که از این تخت خواب خوشخواب برای بیماری های عضلانی و استخوانی می توانند استفاده کنند و این تخت خواب خوشخواب بادی به خاطر ابعاد و حجم سبک خود، بسیار آسان راه اندازی و بسته بندی می شوند. این تخت خواب بادی خوش خواب دارای برچسب تعمیرات به غیر از استاندارد بالای خود بوده و در صورت بروز هر گونه مشکلی اعم از برخورد با اجسام بسیار تیز و برنده می توانند از بسته تعمیرات اینتکس نیز استفاده نمایند و این بسته شامل یک چسب بوده که بر روی آن لایه های پی وی سی بوده که از طریق آن می شود به ترمیم تخت خواب بادی خود پرداخت و در صورت نگهداری سالم از این تخت خواب شما دیگر دچار هیچ گونه آسیب یا صدمه جدی به تخت خواب بادی خود نخواهید بود. شما می توانید از این تخت خواب بادی نیز در تمامی سفر ها و کمپ ها و پیکنیک ها وغیره با خیال راحت و آسوده استفاده نمایید واستراحت بسیار خوبی را می توانید بر روی آن تجربه کرده و ساعات طولانی از خواب خوش خود لذت ببرید.

تخت خواب بادی دو نفره   Alwayzireطبی بست وی کد 69032 : تولید سال 2018 می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است. این برند تمام محصولاتش را بدون مجوز استاندارد تولید نمی کند و نه تنها به سبب این موضوع بلکه به خاطر اعتبار کیفیت ودوام فوق العاده خوب خود تمامی محصولات خود را با استاندارد تولید می کند. این برند درخصوص این زمینه، توانسته پیشه ی خوبی از سایر رقبای خود بدست آورد و این مورد به خاطر دوام و کیفیت بسیار خوب این برند بوده است که سال های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. در ادامه به ساختار و طراحی و ابعاد این تخت خواب بادی دو نفره اشاره خواهیم کرد. این تخت خواب های بادی بست وی را می توان در تمامی اتاق ها و مکان هایی برای خواب و استراحت استفاده نمود. این تخت خواب ها دارای رویه های بسیار مواج عالی بوده که موجب این می شود که جریان هوا به راحتی از آن عبور کند و موجب جلوگیری از کوچک ترین تعریق بدن افراد هنگام استراحت و خواب افراد می شود. این محصول دارای دو لایه ی داخلی بوده تا استحکام و قدرت این تخت خواب بادی را بیشتر کند تا فرد هنگام استراحت بر روی آن دچار حالت بدی نشود. این دو لایه ی اضافی در درون این تخت خواب بادی باعث این می شود تا وزن مختلف افراد را بر روی خود تحمل کند و باعث جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه تخت خواب بادی شما می شود و تخت خواب بادی شما مورد آسیب قرار نخواهد گرفت. جنس بدنه کل تخت خواب بادی دو نفره شامل دو مورد می شود. یک اینکه قسمت زیرین و لبه ها از روکش طرح چرم بوده و دوم اینکه روکش قسمت سطح این تخت خواب بادی از روکش جیر بوده است که این مورد راحتی بیشتری را برای شما هنگام استراحت ایجاد می کند. برای تمیز کردن تخت خواب بادی بهتر است که از دستمال مرطوب استفاده کنید تا آسیبی به سطح رویه ی تخت خواب بادی شما ایجاد نشود. این تخت خواب بادی با پمپ باد متصل به بدنه راه اندازی می شود و در صورت خالی کردن باد تخت خواب بادی برای جمع کردن آن توسط دکمه مکش هوا داخل تخت خواب بادی خالی شده و شما می توانید آن را جمع آوری کنید. این تخت خواب برای استفاده 2 الی 3 نفر بوده است. این تخت خواب بادی دارای ابعاد طول 203  سانتی متر و عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 43 سانتی متر می باشد و دارای ضخامت لایه ی 0.50 میلیمتر می باشد و دارای تحمل وزن تا 295 کیلو گرم را دارا می باشد. این تخت خواب بادی به خاطر جنس بسیار مقاوم خود در بربر اجسام ریز استحکام خوبی را از خود نشان داده است و دچار هیچ گونه آسیب نیز نشده است و در صورت نگهداری درست این تخت خواب بادی تا سالیان دراز دچار آسیب نخواهد شد و مثل روز اول آن کیفیت را برای شما خواهد داشت. و در آخر نیز باید به نکته مهم اشاره کرد که این تخت خواب بادی دارای برچسب تعمیرات بوده است.

برای خرید این محصولات با مراجعه به نمایندگی ایران اینتکس شما می توانید محصول مورد نظرخود را خریداری نمایید.  



:: برچسب‌ها: حرید انواع تخت خواب بادی-کاربرد انواع تخت خواب بادی-راهنمای خرید انواع تخت خواب بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیرحسین آقاجانلو

راهنما و کاربرد های وان های بادی اینتکس

با آمدن فصل بهار و تابستان افراد به خاطر کار زیاد و گرمای طاقت فرسای رو به بهار و تابستان از یک طرف و از طرف دیگر به خاطر اینکه دیگر به دلیل ویروس کرونا نمی توانند به استخر های عمومی و خصوصی بروند، همواره همه ی افراد برای استراحت و لذت بردن از اوقات فراغت خود، به دنبال استخر های بادی و وان های بادی با کیفیت و با قیمت مناسب بوده اند زیرا با رسیدن این ایام اکثر برند ها باز در حال رقابت بسیار شدید بر سر تولید محصولات بادی با کیفیت و با دوام و استحکام بالاتر و در عین حال قیمت مناسب آن بوده اند، زیرا در غیر این صورت اگر این رقابت صورت نمی پذیرفت دیگر مردم به سمت محصولات دیگر می رفتند و اصلا باعث پیشرفت آنها نمی شد و به همین منظور بوده که مردم روی به این استخر ها و محصولات بادی آورده اند. اگر این محصولات بادی از جمله این ویژگی ها رو نداشتند به طور مثال : ضد آب بودن آنها، ضد تعریق بودن آنها، نرم بودن و لطیف بودن این محصولات و دوام و کیفیت و قیمت مناسب و غیره، هیچ موقع با استفبال مردم روبرو نمی شدند و البته باعث فروش بسیار بالای آنها نمی شد. این برند ها از جنس پی وی سی همیشه برای محصولات خود استفاده می کنند و ذلیل این امر این بوده که این جنس از تمامی جنس ها دارای مرغوبیت و استحکام بیشتر بوده است. این محصولات با برندهایی همچون اینتکس بست وی، جیلانگ، ویلانگ و غیره بوده است. ما می خواهیم به شما سه نوع مختلف از این وان های بادی را معرفی و راجب آنها به شما توضیحاتی را بدهیم.

استخربادی و وان بادی مربعی کودک اینتکس با کد 57100 : این استخر بادی کودک اینتکس از سری های تولید شده این نوع استخر های بادی بوده که این استخر بادی نیز یکی از با دوام ترین استخر های بادی در این سری های تولید شده این استخر های بادی بوده است. اینتکس برندی است که تمام محصولات آن دارای استاندارد بوده است. در ادامه به ساختار و طراحی و ابعاد این استخر بادی اشاره خواهیم کرد. جنس این استخر بادی مربعی از پی وی سی بسیار با کیفیت بوده و دارای استحکام و دوام بالا در بدنه خود دارد. این استخر بادی به خاطر دوام و کارایی های زیاد خود در صورت نگهداری درست تا سالیان طولانی دچار آسیب یا پارگی نخواهد شد و دارای مقاومت بسیار بالا در برابر اجسام ریز نیز دارد. طراحی بدنه اصلی به صورت مربعی بوده و از دیوار دو تکه با کف بادی برخوردار بوده تا محل نشستن خوب برای افراد ایجاد کند. دیواره ها توسط دو دریچه باد و قسمت کف نیز از یک دریچه باد راه اندازی می شود. این دریچه بادی از نوع Dual Lock  بوده و حتی در صورت باز بودن دریچه ی باد استخر بادی، بادی از استخر شما کم و یا خالی نخواهد شد. جنس بدنه اصلی استخر بادی از نوع پی وی سی با روکش چرم بوده که از ساختار بدنه دو لایه ای برخوردار است تا در برابر دما و فشار آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این نوع جنس دارای کشسانی و انعطاف پذیری بسیار بالا بوده و کار شما را هنگام راه اندازی و بسته بندی بعد از استفاده آن آسان ساخته و جا به جایی آن را به هر جای دیگر برای شما آسان تر می کند. از این استخر نیز می توان به عنوان وان بادی و استخر توپ نیز می توان از این استخر بادی استفاده کرد. این استخر دارای مقاومت بسیار خوب بوده و در صورت هر گونه آسیب مانند : اجسام بسیار تیز و از این قبیل و غیره شما می توانید از بسته های تعمیرات اینتکس برای تعمیر استخر بادی خود استفاده نمایید. این استخر بادی دارای رنگ بندی سبز و بنفش بوده است . و در آخر اینکه این استخر بادی دارای ابعاد طول 85 سانتی متری و عرض 85 سانتی متری و ارتفاع  23 سانتی متری بوده و دارای ظرفیت آب تا 57 لیتر را دارد. یکی دیگر از خصوصیات خوب دیگر این وان بادی و همچنین استخر بادی که برای شما نیز می شود، این بوده که به خاطر ابعاد حجم خوب خود والدین نیز می توانند در ان با فرزندان خود سرگرم بازی شوند. این وان بادی به خاطر جنس فوق العاده با دوام خود، می تواند گزینه ی بسیار خوبی نیز برای تفریح در بیرون خانه مانند : باغ های خانوادگی، ویلا ها و غیره برای فرزندان شما باشد و آنها می توانند همان طور که گفته شد به خاطر اندازه مناسب آن با دوستان خود در داخل وان بادی جذاب برای مدت بسیار زیاد مشغول بازی و سرگرمی با یکدیگر شوند.  

وان بادی بیضی با کف طرح دار و بدنه شفاف اینتکس با کد 57482 : این وان بادی بیضی از دیگر سری های وان های بادی بوده است که در سری های خود توانسته از کیفیت و دوام بسیار بالاتری نسبت به بقیه انواع خود برخوردار شود. اینتکس تمامی محصولات خود را با استاندارد تولید می کند. در ادامه به ساختار و طراحی و ابعاد این استخر بادی اشاره خواهیم کرد. این وان بادی دارای دریچه تخلیه آب در کف وان بوده که تخلیه آب را بسیار راحت کرده و با طراحی زیبا و جذاب خود نظر تمام کودکان را به خود جلب کرده است. این وان بادی تا ظرفیت 283 لیتر، دارای دریچه های جدا برای باد کردن طبقات مختلف وان می باشد. این استخر در همه قسمت های خود به غیر از بالا و پایین دیواره ی حالت شیشه ای و شفاف زیبا و جذاب داشته که باعث شده آب در حالتی غوطه ور نشان داده شود که بسیار زیبا شیک بوده است. این استخر بادی دارای برچسب تعمیرات و دارای پمپ باد بوده و به خاطر جنس خوب پی وی سی خود شما می توانید از آن در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده نمایید. این استخر بادی به خاطر خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری بالای خود کار شما را در هنگام راه اندازی و بسته بندی بعد از استفاده و همچنین جا به جایی آن به مکان دیگر بسیار راحت خواهد کرد. این استخر بادی دارای ابعاد طول 163 سانتی متری و عرض 107 سانتی متری و ارتفاع 46 سانتی متری بوده است. و نیز باید گفت این تشک به خاطر جنس عالی پی وی سی خود مقاومت بسیار خوب در برابر اجسام بسیار ریز داشته و باعث جلوگیری از هر گونه آسیب به استخر بادی شما خواهد شد. و در آخر از این وان بادی به عنوان استخر توپ نیز می توانید استفاده نمایید و لذت بیشتری از این وان بادی می توانند کودکان شما ببرند و می توانند ساعات زیادی فرزندانتان با دوستان خود به بازی بپردازند و از تفریح خود لذت بیشتری ببرند. از دیگر کارایی های این وان بادی این بوده که در سفر و مسافرت نیز می توانید در هر جایی که بودید هر موقع خواستید در کسری از ثانیه آن را راه اندازی کرده و بعد از استفاده نیز باز در همین مدت شما می توانید آن را جمع کرده و با خود به هر جای دیگر که خواستید می توانید آن جا به جا کنید. این وان بادی دارای محبوبیت بسیار خاصی میان افراد بوده و به دلیل استقبال خوب افراد این وان بادی زیبا و شیک امسال نیز مورد تولید قرار گرفت. این وان بادی در صورت نگهداری درست و با دقت می تواند سالین طولانی برای شما بماند و در صورت هر گونه آسیب جدی از قبیل برخورد با مانند اجسام ریز می توانید با بسته تعمیرات اینتکس و همچنین از طریق برچسب تعمیرات، می توانید وان بادی خود را تعمیر کرده و باز مثل روز اول مورد استفاده قرار دهید. و می توان گفت که این وان با این خصوصیات می تواند گزینه خوبی برای خرید شما باشد.

وان بادی و استخر گرد کودک اینتکس کد 58924 : این وان بادی گرد و استخر گرد کودک از دیگر وان های بادی تولید شده توسط برند معتبر اینتکس بوده است. اینتکس تمامی محصولات خود را با استاندارد کالا تولید می کند و تمامی محصولات آن دارای دوام و استحکام بالا بوده است. این وان بادی در سری ها تولید شده خود توانسته یکی از بهترین های خود در این زمینه به خاطر کیفیت بسیار بهتر نوع جنس به کار رفته در آن باشد و البته قیمت مناسب نسبت به کیفیت عالی آن نیز مزیت بر علت بوده که این وان بادی بتواند بازخورد خوبی میان مردم ایجاد کند. در ادامه ما می خواهیم در مورد این محصول راهنمایی هایی را نسبت به خرید این وان بادی نسبت به شما عرض نماییم. این وان بادی نسبت به وان های دیگر بادی دارای کفی بسیار نرم تر بوده  و این وان بادی دارای طراحی بدنه زرد رنگ و آبی رنگ بوده و طرح دار بودن این بدنه ی وان نمای بسیار خاص و ویژه ای به این وان بادی داده است که نظر بسیار زیادی از کودکان را به خود جلب کرده است و این مر به خاطر رنگ ها و طرح های جذاب و فانتزی بر روی آن بوده است. دیواره این وان بادی به صورت حلقه های گرد بر روی هم قرار گرفته شده است که باعث زیبا تر بودن این وان بادی شده است. جنس این وان بادی از مرغوب ترین پی وی سی بوده است که می شود به چند خصوصیات خوب این جنس اشاره نمود. اول از همه باید به این مورد اشاره کرد که به غیر از ضد تعریق بودن، ضد آب بودن این وان بادی این محصول دارای بدنه بسیار مقاوم و با استحکام بوده و دارای دوخت و دوز بسیار دقیق و منظم بوده است. این وان بادی بسیار مناسب کودکانی که پوست آنها دارای حسایت نیز بوده می باشد. این وان بادی دارای کف بسیار نرم و لطیف بوده و کودکان شما هنگام تفریح و نشستن و پا شدن بر روی آن بدن آنها به هیچ عنوان احساس ناراحتی نخواهد کرد و این امر به خاطر کف بادی بسیار نرم و با دوام این وان بادی بوده است. این وان بادی دارای ظرفیت آب 617 لیتر می باشد و دارای ابعاد قطر 61 سانتی متر و ارتفاع 18 سانتی متری بوده که این ابعاد، ابعاد بسیار مناسب به دلیل سبک بودن آن بوده که برای حمل و نقل و جا به جایی شما بسیار آسان و بدون درد سر بوده است. این وان بادی دارای 4 محفظه برای باد زدن بوده است. از دیگر مزیت جنس پی وی سی این محصول این بوده که می توان از آن درتمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده نمود و در صورت استفاده درست از این وان بادی، شما می توانید از آن سالیان دراز بدون اینکه آسیبی ببیند بتوانید راحت استفاده نمایید. و در ادامه باید گفت که از این وان بادی شما می توانید به عنوان استخر توپ نیز از آن وان استفاده نمایید و این استخر توپ می تواند فرزندان شما را ساعات زیاد مشغول خود کند و با دوستان خود به مدت طولانی می توانند از بازی خود لذت ببرند. و این وان بادی که قابلیت استخر توپ را نیز دارد، دارای توپ هایی بوده که از رنگ خوراکی در آن استفاده شده بر خلاف برند های نا معتبر که از مواد شیمیایی مضر برای رنگ این توپ ها استفاده می کنند و برای کودکان شما اصلا ضرر نخواهد داشت، اگر نداسنه دهان خود یا دست خود را به آن زدند و خیال شما را از این بابت کاملا راحت خواهد بود و اطمینان خواهید داشت که این رنگ های خوراکی آسیبی به فرزندان شما نخواهد رساند.

برای خرید این محصولات با مراجعه به فروشگاه اینتکس شما می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.       



:: برچسب‌ها: استخر بادی و وان بادی-کابرد وان بادی و کاربرد استخر بادی-راهنمای خرید وان بادی و راهنمای خرید استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()